Forum AstroCD
http://www.astrocd.pl/forum/

Spotkanie organizacyjne
http://www.astrocd.pl/forum/viewtopic.php?f=149&t=3637
Strona 1 z 2

Autor:  Rafal Mamok [ piątek, 16 listopada 2012, 22:59 ]
Tytuł:  Spotkanie organizacyjne

Proponuję spotkać się w grupie zainteresowanych osób.
Podczas takiej "burzy mózgów" na pewno pojawią się pytania ,które jeszcze nie padły na forum.Postaram się na nie odpowiedzieć w miarę posiadanej wiedzy/możliwości.
Wtedy też możemy już ustalić ostateczną listę.
Proponuję np. w knajpce na parterze hotelu Qubus ,czyli u Marka pod "straganem".Miejsce ,w które każdy trafi.
Niedziela ok.18 ?

Rafał

Jeżeli ktoś ma pytania nie cierpiące zwłoki to mój tel: 728-949-983

Autor:  Radosław Zientarski [ piątek, 16 listopada 2012, 23:09 ]
Tytuł:  Re: Spotkanie organizacyjne

Dla mnie pomysł ok...

Autor:  Marek Substyk [ sobota, 17 listopada 2012, 09:50 ]
Tytuł:  Re: Spotkanie organizacyjne

Dla mnie też, ale proponuje godzinę wcześniejszą. Tak przed obiadem, bo popołudnie mam zajęte.

12.00 ?

Jako miejsce może też byc Pizza Hut, wbrew pozorom bardziej przyjemnie miejsce.

Autor:  Adam Skrzypek [ sobota, 17 listopada 2012, 12:05 ]
Tytuł:  Re: Spotkanie organizacyjne

Ja nie dam rady, właśnie wyjeżdżam, najwcześniejsza pora to 18.00 w niedzielę.
Ale zróbcie jak Wam pasuje.

Autor:  Marek Substyk [ sobota, 17 listopada 2012, 12:31 ]
Tytuł:  Re: Spotkanie organizacyjne

To może w poniedziałek po południu?
Tak około 17-tej. Wczesniej nie mogę, chyba że na straganie.

Autor:  Adam Skrzypek [ sobota, 17 listopada 2012, 12:33 ]
Tytuł:  Re: Spotkanie organizacyjne

Dla mnie ok, tylko pytanie co z Radkiem w poniedziałek ?

Autor:  Marek Substyk [ sobota, 17 listopada 2012, 13:22 ]
Tytuł:  Re: Spotkanie organizacyjne

Niedziela, 18.00
W Altusie

Autor:  Rafal Mamok [ sobota, 17 listopada 2012, 14:56 ]
Tytuł:  Re: Spotkanie organizacyjne

Osoby pewne na 100% ,proszę o przygotowanie kart płatn. bądź got/przelewu.:)
Rezerwację możemy przeprowadzić już w trakcie spotkania.
Osoby ,które nie będą jeszcze mogły na 100% potwierdzić wyjazdu zarezerwują/zostaną im zarezerwowane miejsca w późniejszym terminie.

Rafał.

Autor:  Marek Substyk [ niedziela, 18 listopada 2012, 17:07 ]
Tytuł:  Re: Spotkanie organizacyjne

Przypominam, za niecałe dwie godziny nasze spotkanie.

Autor:  Rafał Malczyk [ niedziela, 18 listopada 2012, 23:12 ]
Tytuł:  Re: Spotkanie organizacyjne

No i po spotkaniu :) i mała fotka ode mnie.

Załączniki:
DSC_0062.jpg
DSC_0062.jpg [ 442.65 KiB | Przeglądane 8424 razy ]

Autor:  Rafał Malczyk [ niedziela, 18 listopada 2012, 23:16 ]
Tytuł:  Re: Spotkanie organizacyjne

W kwestii transportu przyszła mi do głowy jeszcze taka opcja.
https://www.cartrawler.com/microsites/n ... ng=PL#book
można wziąć jeden mały za ok 500 pln lub busa 9 osób cena 1180 pln za 4 dni, może to wyjdzie taniej niż płacić każdorazowo za dojazdy.

Załączniki:
Clipboard01.jpg
Clipboard01.jpg [ 164.01 KiB | Przeglądane 8423 razy ]

Autor:  Rafal Mamok [ niedziela, 18 listopada 2012, 23:45 ]
Tytuł:  Re: Spotkanie organizacyjne

PW "poszły".

Autor:  Rafał Malczyk [ poniedziałek, 19 listopada 2012, 00:03 ]
Tytuł:  Re: Spotkanie organizacyjne

Dostałem. jeżeli chodzi o samochody to niechcący skróciłem okres wynajęcia. W terminie naszego pobytu już nie jest tak tanio :|

Autor:  Radosław Zientarski [ poniedziałek, 19 listopada 2012, 09:27 ]
Tytuł:  Re: Spotkanie organizacyjne

Sprawdzałem wypożyczalnie w Tromso. Najtańsze samochody w interesującym nas terminie to ok 1200 zł za małe auto (toyota Aygo, Hyundai i10 itp), Opel Corsa, Peugeot 207 to niewielka dopłata tak naprawdę, ale już van na 7 osób typu Galaxy to koszt ok 3300 złociszy :cry:

Autor:  Marek Substyk [ poniedziałek, 19 listopada 2012, 10:23 ]
Tytuł:  Re: Spotkanie organizacyjne

Zobaczymy co odpowie Ivar, bo tylko chyba w nim nadzieja.
Ceny wynajmu zabiją naszą wycieczkę.

Autor:  Marek Substyk [ piątek, 4 stycznia 2013, 11:51 ]
Tytuł:  Re: Spotkanie organizacyjne

Przypominam o spotkaniu organizacyjnym w dniu 12 stycznia o 13.00 w Altusie!
Z Jurkiem Krugiem będziemy on-line za pomocą netu!

Autor:  Adam Skrzypek [ piątek, 4 stycznia 2013, 14:29 ]
Tytuł:  Re: Spotkanie organizacyjne

Marek Substyk napisał(a):
Przypominam o spotkaniu organizacyjnym w dniu 12 stycznia o 13.00 w Altusie!

Będę, jak ten czas leci...
Za dwa tygodnie będziemy urzędować na miejscu 8-) .

Autor:  Marek Substyk [ piątek, 4 stycznia 2013, 21:01 ]
Tytuł:  Re: Spotkanie organizacyjne

Czas leci.... spotykamy się aby niczego nie zawalić.

Autor:  Aleksander Knapik [ sobota, 5 stycznia 2013, 18:26 ]
Tytuł:  Re: Spotkanie organizacyjne

Jak się uda to przyjadę na chwilę.

Autor:  Marek Substyk [ niedziela, 6 stycznia 2013, 21:52 ]
Tytuł:  Re: Spotkanie organizacyjne

Proszę aby każdy na sobotę przygotował własny zestaw pytań bądź wskazówek.
Zapisujcie sobie pytania i porady.

Strona 1 z 2 Strefa czasowa: UTC + 2
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/